Syira Zairil
Haiyooo!!!!

Ahad, 16 Disember 2012 @ 11:28 PG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM

OK!!! Syira mmg tak pandai nak wat intro panjang-panjang berjela... So, Syira terus pada entry yg tak seberapa nie ok..

Sejak akhir-akhir nie kan Syira asyik dok cakap satu perkataan yg dah lama Syira tinggal sejak habis study dolu-dolu. Sekarang nie tak kira la, waktu buat keje, meyembang ke mesti perkataan nie akan keluar dari mulut Syira. Syira rasa dah mcm kena penyakit merbahaya je gamaknya. Aduhh... Macam mana la nak berhenti dari ckp benda tu... Waduh-waduh bikin penasaran aja... Kalau korang jd Syira apa korang akan buat ye??? 


nie lah perkataan yg sering menghantui hidup Syira sekarang
STRESS habaq ang



Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!