Syira Zairil
KL...owh...KL!!!

Khamis, 1 Disember 2011 @ 5:17 PTG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM

Weee... Syira nak habaq nie bosan doh dok KL bru jer 2 hari dh bley gile meroyan Syira di buat yer. Dok kampung lg best kot udara pon nyaman jer umh pon setengkat tak lar bertengkat-tengkat mcm kat sini. Bosan yer tak tau lah nak ckp lagu mana, dah rupe mcm burung dok dlm sangkar & terpekit terlolong mintak dibebaskan. Tapi takkan Syira nak jerit mcm tarzan kat cini kot nti jiran-jiran ckp aper plak kan. So bersabar & terus bersabar je la yer cik Syira oi, besok kiter dh bley kelik ke kampung halaman lah yer. Tapi Syira pelik lar kan kebanyakkan bdk-bdk yg lari dri rumah nie mesti nk tuju ke KL. Ape yg best ngn KL pon Syira tak tau, tantion lg dok sini ada lar. Hemmm... 

mari kita renung-renungkan

WASSALAM ~_~


Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!