Syira Zairil
Apa korang rase bila masa depan korang di atur oleh org lain???

Jumaat, 9 Disember 2011 @ 11:22 PTG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM

Hai guys... Mood Syira hari nie mcm cuaca kat luar sane, mendung jer. Hemmm.... nak tau nape??? Sebab Syira tak dapat nak tentukan masa depan & hala tuju hidup Syira. Kenapa org-org yg terdekat ngn Syira susah nak faham ape yg Syira nak. Ape korang rase bile hidup korang di tentukan oleh org lain??? Mesti rasa sakit hati, sedih, bengang, marah kan. Please stop doing this to me. I have my own target. 

Syira tau korang nak yg terbaik utk Syira tp jgn abaikan perasaan Syira nie. Syira ada hati & perasaan. Tolong lah, Syira merayu sgt-sgt bg Syira buat keputusan utk tentukan masa depan Syira sendiri. Kalau hati nie tak rela utk ke arah itu, kiranye Syira buat semua tu bkn ngn hati yg ikhlas tp secara paksaan. Ape yg Syira akan dapat??? Kosong ok!!! Bley tertekan Syira kalau hidup cara mcm nie. Hemmm....


Ya Allah, tolong kuat kan hati hamba mu ini & bukakan hati mereka untuk memahami serta memberikan aku ruang serta peluang untuk aku menentukan masa depan aku sendiri. amin.......

WASSALAM T_T


Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!