Syira Zairil
SELAMAT HARI RAYA

Rabu, 7 September 2011 @ 10:31 PTG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM

Wah sudah lame tak jengok blog yg voge nie kan
Voge la sgt entah aper2 jer 
kandungan blog pon mcm nak Maphhh jer kan2
So ader aku kesah voge ker tak voge
Ini blog aku yg punyer
Suka hati aku nk perasan bgos kat sini ker hape 
Kan aku dah merepek & membebel tak tentu pasal
Dah buang mse & wat entry nie jd panjang bejele-jele 
mcm kain rentang yg aku wat masa merdeka kat sk dolu-dolu
.
.
.
Ok
tok sah nak merapu meraban lame-lame kat sini
Straight to the point jer
Untuk entry kali nie Syira nak ucap
SELAMAT HARI RAYA
 e2 pon klau tak terlambat lagi kan

TO 
my family
fwenz - Adilah, Aini, Fawziah, Ernie & Fatin
abg macho lagi bergaya iaitu En kekasih 
dan
keluarga En kekasih
tak juga pada sesiapa yg mengenali diri ini
.
.
.
Semoga raya tahun nie memberi kegembiran
buat anda-anda semua
Akhir kata dari Syira
MAAF ZAHIR & BATIN

WASSALAM ^_^


Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!