Syira Zairil
SUGAR GLIDER

Ahad, 3 Julai 2011 @ 9:25 PTG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM

Hari nie Syira nak citer tentang sejenis haiwan
yg kecik conet, comel & kemetot
Geram tau tgk haiwan nie
Rase nak cubit-cubit, ramas-ramas
Eeeeeee Geram yer!!!
Korang tau kan SUGAR GLIDER???
Benda alah tu la Syira nak citer jap lg..
hehehehe
.
.
.
Akibat gara-gara tgk MAJALAH 3 semalam
Tiba-tiba jer Syira rse tertarik nak citer tentang haiwan nie
Haiwan nie bley dpt kat seluruh bhagian 
utara & timur tanah besar Australia & pulau-pulau sekitar Tasmania
Papua New Guinea & Indonesia
Haiwan ley ditemui kat hutan yg ada bekalan mknan
contoh yer Pokok Eucalyptus
Tapi korang x pyh lar nk g sne
cari haiwan nie
Korang ley g kedai haiwan yg ader jual
Haiwan comel nie
Tak pyh sush nk redah hutan belantara ke hapa ke kan
Menyusahkan jer & wat kejer gila
.
.
.
Berbalik pd cite SUGAR GLIDER nie
Haiwan nie jenis waktu siang tdo & aktif pd waktu malam
Nak tau nape haiwan nie di berikan name secomil tubuh mereka
Sebab yer
haiwan nie berupya m'luncur d udara mcm tupai terbang 
dan makanan yg mereka makan
So tercetus lar name "SUGAR GLIDER" nie
.
.
.
Kalau korang nk tau lebih lanjut lg tentang haiwan nie
Boleh tyer pada yg pakar OK
Sblm tu jom kiter tgk pic
SUGAR GLIDER
yg CUTE MEUT nie

MATA BULAT
mcm teddy bear

BABY SUGAR GLIDER
comel kan

COMEL yer GERAM sangat

 SUGAR GLIDER BONDING POUCH

SUGAR GLIDER BONDING POUCH
cool kan???

DONE  ^_^

WASSALAM



Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!