Syira Zairil
ERGGGG.... TIDAKKKKK!!!

Jumaat, 20 Mei 2011 @ 9:31 PTG | 0 Comment [s]

Cis!!!
Awat ler aku nie makin MENEMBUN
Tak sanggup dh badan dok MENEMBUN jer
Macam ner yer cara nak bg KURUS mcm zaman muda-muda dulu???
.
.
.
Cer bg cadangan or tips yg ley KURUS kan badan tanpa sebarang effect
Dah buntu + serabut = TEMBUN
Tapi
.
.
.
Tabiat makan tak henti-henti nie makin menjadi2 jer
Waduh-waduh.... Bisa gawat nie!!!
Misi nak KURUS kan badan gerenti tak menjadi
Sebab
.
.
.
1. Makan free tiap2 hari mengikut waktu yg d tetapkan
2. Bila rase lapo mula ler nak makan bukan-bukan
3. Tak dak sokongan tp banyak halangan jer
4. My Sayang tak suka aku KURUS
.
.
.
Habis tu aku nak buat macam ne lg
Takkan ler
MAKAN & TERUS MAKAN
Macam tu bertambah-tambah MENEMBUN ler aku jawab yer

CONFIUS-CONFIUS
Dah ler!!!
 aku FEDUP la macam nie


"KURUS VS GEMOK"


mood: Otak jd lintang pukang!!!


WASSALAM ~_~


Older Post | Newer Post
Me,Nothing

Assalamualaikum...
Hi peeps!!!
Welcome to My Lovely Blog
I just shared what I like and feel.
Fill free to read my entry.
Thank you :)
“You only live once, but if you do it right, once is enough”


Anything!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!




Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cik Syira Ulala

Best View at GOOGLE CHROME!